Podrobná osnova kurzu Správa PPC kampaní – pokračovací kurz:
1. Pokročilá analýza vhodných klíčových slov
2. Správné rozvržení slov do sestav a kampaní pro jejich snadnější správu
3. Automatizace vytváření variant klíčových slov a inzerátů pomocí maker v Excelu
4. Tvorba úspěšných inzerátů, jejich testování a výběr vhodných vstupních stránek
5. Automatické nástroje pro kontrolu platnosti URL adres v inzerátu
6. Praktické nástroje Adwords Editoru a novinky poslední verze
7. Export kampaní z Adwords editoru do systémů Adwords i Sklik
8. Doporučené postupy inzerování ve vyhledávací síti
9. Doporučené postupy inzerování v obsahové síti
10. Specifika Inzerování ve špičce i v okurkové sezóně
11. Pokročilá analýza návratnosti investic do PPC reklamy
12. Řešení konkrétních případů s účastníky školení
13. Zkušenosti a konkrétní příklady z praxe, tipy a triky